تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 14:30
468 بازدید
کد خبر : 208847

مدیر عامل صرافی پاتریشیا از تغییر ساختار بدهی از طریق اسکناس های قابل تبدیل خبر می دهد

مدیر عامل صرافی پاتریشیا از تغییر ساختار بدهی از طریق اسکناس های قابل تبدیل خبر می دهد

به گزارش نیوز سوئیچ و به نقل از کوین تلگراف پس از راه اندازی توکن پاتریشیا (PTK) که توسط پاتریشیا، یک صرافی ارز دیجیتال نیجریه ای برای مشتریان صادر شد، مدیر عامل آن، Fejiro Hanu، تأیید کرد که مشتریان اکنون این گزینه را دارند که وجوه بدهی خود را به سهام پاتریشیا تبدیل کنند. طبق

به گزارش نیوز سوئیچ و به نقل از کوین تلگراف پس از راه اندازی توکن پاتریشیا (PTK) که توسط پاتریشیا، یک صرافی ارز دیجیتال نیجریه ای برای مشتریان صادر شد، مدیر عامل آن، Fejiro Hanu، تأیید کرد که مشتریان اکنون این گزینه را دارند که وجوه بدهی خود را به سهام پاتریشیا تبدیل کنند.

طبق بیانیه هانو، این فرآیند جزء جدایی ناپذیر استراتژی شرکت برای جمع آوری سرمایه و سازماندهی مجدد بدهی های آن است. با پیش‌بینی راه‌اندازی مجدد برنامه آتی شرکت و آماده‌سازی برای ابتکار عمل جمع‌آوری سرمایه، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا توکن‌های بدهی خود را با تخفیف مطلوب در پاتریشیا به اسکناس‌های قابل تبدیل تبدیل کنند.

او همچنین فاش کرد که این سهام توسط یک شخص ثالث مورد اعتماد دارای مجوز کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه (SEC) مدیریت خواهد شد تا از شفافیت کامل اطمینان حاصل شود.

با این حال، برخی از کاربران از این حرکت راضی نیستند. در ویدیویی که در X (توئیتر سابق) پخش می‌شود، کاربران آشفته در ساختمانی که شرکت در آن قرار دارد دیده می‌شوند و پول خود را طلب می‌کنند.

هانو در صحبت با کوین تلگراف اظهار داشت که محتوای ویدیویی گمراه کننده و شیطانی است زیرا این شرکت یک ساختار کاملاً از راه دور را اجرا می کند. او اظهار داشت که دفتر موجود در این ویدئو یک مرکز نوآوری است که در سال ۲۰۲۲ راه اندازی و اعلام شد تا فضاهای کاری رایگان را به توسعه دهندگان و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال ارائه دهد و پاتریشیا از آن دفتر کار نمی کند.

هنگامی که از هانو در مورد راه حل فعلی برای کاربرانی که نمی توانند وجوه خود را برداشت کنند سؤال شد، اظهار داشت که برنامه Patricia در شرف راه اندازی مجدد است و در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا است. او افزود که دعوت‌هایی به مشتریان داده شد تا قبل از باز کردن این اپلیکیشن، آن را برای عموم تجربه کنند. برخی از مشتریانی که برای فرآیند آزمایش انتخاب می‌کنند، توکن پاتریشیا (PUTX) خود را بازخرید می‌کنند، که توکن مدیریت بدهی داخلی صرافی است.

به گفته هانو، کاربران پاتریشیا همچنین به مشتریان خود از این طرح اطلاع داده اند که به محض بازگشایی شرکت، موجودی خود را به صورت دسته ای بازخرید کنند.

این توسعه به دنبال افشای قبلی نقض امنیتی شرکت که منجر به از دست دادن وجوه در ماه مه ۲۰۲۳ شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 11 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.