تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 21:39
357 بازدید
کد خبر : 208855

نظرسنجی هفتگی: آیا vivo X100 و X100 Pro با سخت افزار قدرتمند خود می توانند شما را وسوسه کنند؟

نظرسنجی هفتگی: آیا vivo X100 و X100 Pro با سخت افزار قدرتمند خود می توانند شما را وسوسه کنند؟

به گزارش نیوز سوئیچ و به نقل از گسمارنا vivo یک گوشی بالقوه غیرقابل توقف را معرفی کرد – vivo X100 Pro می‌تواند ثابت کند که یکی از بهترین تلفن‌های سال ۲۰۲۳ است، چه به دنبال یک تلفن دوربین دار، یک تلفن بازی یا فقط یک پرچمدار همه جانبه باشید. دوربین مجهز به سنسور ۱

vivo X100 and X100 Pro

به گزارش نیوز سوئیچ و به نقل از گسمارنا vivo یک گوشی بالقوه غیرقابل توقف را معرفی کرد – vivo X100 Pro می‌تواند ثابت کند که یکی از بهترین تلفن‌های سال ۲۰۲۳ است، چه به دنبال یک تلفن دوربین دار، یک تلفن بازی یا فقط یک پرچمدار همه جانبه باشید.

دوربین مجهز به سنسور ۱ اینچی Sony IMX989 در ماژول اصلی است. ماژول تله فوتو اولین لنز موبایلی را دارد که گواهینامه Zeiss APO را دریافت کرده است و لنز ۱۰۰ میلی متری را با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ترکیب می کند. فوق عریض ۱۱۹ درجه، مجموعه سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی را تکمیل می کند. .

وانیلی vivo X100 نیز بی‌حرکت نیست. دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور IMX920 1/1.49 اینچی)، پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی (لنز ۷۰ میلی‌متری) و ۵۰ مگاپیکسل ۱۱۹ درجه فوق عریض.

هر دو گوشی از Dimensity 9300 استفاده می‌کنند که رکورد جدیدی را در AnTuTu به ثبت رسانده و قول می‌دهد ۱۰ درصد سریع‌تر از Snapdragon 8 Gen 3 باشد. vivo نسبت به رم و فضای ذخیره‌سازی خسیسی نداشت و هر دو مدل با حداکثر ظرفیت ۱۶ گیگابایت/۱ ترابایت عرضه می‌شوند.

هر دو دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی LTPO AMOLED هستند، یک پنل ۱۰ بیتی ۱۲۰ هرتزی فوق العاده روشن که می تواند ۳۰۰۰ نیت داشته باشد. وضوح آن با وضوح ۱۲۶۰ در ۲۸۰۰ پیکسل نیست، اما همچنان بهتر از FHD+ است.

علاوه بر دوربین، این دو مدل از نظر باتری نیز متفاوت هستند. X100 Pro دارای باتری بزرگتر ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعتی با ۱۰۰ وات سیمی (۱ تا ۵۰ درصد در ۱۲ دقیقه) و ۵۰ وات بی سیم است، وانیلی X100 دارای باتری ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعتی یا ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی (بسته به مدل) با ۱۲۰ وات سیمی (فقط ۱ شارژ) است. -۵۰% در ۱۱ دقیقه).

در نهایت قیمت. vivo X100 از ۴۰۰۰ یوان برای مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایت شروع می شود، ویوو X100 Pro با همان پیکربندی پایه ۵۰۰۰ یوان است. ما فقط قیمت چینی را داریم، بنابراین این چیزی است که با آن پیش خواهیم رفت.

شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو با دوربین‌های لایکا و تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۳ واکنش نشان می‌دهند. این دوربین ها یک راه اندازی سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی با ۱/۱.۳۱ اینچ اصلی، ۷۵ میلی متر تله و ۱۱۵ درجه فوق عریض هستند. آنها دارای باتری های ۴۶۱۰ میلی آمپر ساعتی و ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۹۰ وات و ۱۲۰ وات هستند و هر دو دارای ۵۰ وات بی سیم هستند. مدل Pro دارای ۶. صفحه نمایش LTPO 120 هرتزی (پنل QHD+ مناسب)، مدل وانیلی با صفحه نمایش ۱۲۰۰p LTPO 6.36 اینچی کوچکتر است.

Xiaomi 14 همچنین برای مدلی با RAM کمتر (پیکربندی ۸/۲۵۶ گیگابایت) از ۴۰۰۰ یوان (همانند X100) شروع می شود. Xiaomi 14 Pro با قیمت ۵۰۰۰ یوان شروع می شود و با X100 Pro در ۱۲/۲۵۶ گیگابایت مطابقت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 17 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.