تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 19:41
76 بازدید
کد خبر : 208789

۶ حلقه چاه آب برای کمبود آب شهر گرگان وارد مدار شد

۶ حلقه چاه آب برای کمبود آب شهر گرگان وارد مدار شد

به گزارش ایلنای گلستان، اسماعیل نادری در دیدار با اعضای شورای شهر گرگان گفت: امور اجرایی باید برای مردم شفاف‌سازی شود و آنان را از روند امور مطلع کنیم چرا که شفاف سازی امور جلوی بسیاری از مشکلات و فسادهای احتمالی را می‌گیرد. وی گفت: شفاف سازی امور کمک می‌کند تا در مواردی مانند انتخابات‌

۶ حلقه چاه آب برای کمبود آب شهر گرگان وارد مدار شد

به گزارش ایلنای گلستان، اسماعیل نادری در دیدار با اعضای شورای شهر گرگان گفت: امور اجرایی باید برای مردم شفاف‌سازی شود و آنان را از روند امور مطلع کنیم چرا که شفاف سازی امور جلوی بسیاری از مشکلات و فسادهای احتمالی را می‌گیرد.

وی گفت: شفاف سازی امور کمک می‌کند تا در مواردی مانند انتخابات‌ مردم تصمیم بهتری بگیرند و در واقع بین شفافیت امور و مشارکت مردم ارتباط مستقیمی وجود دارد.

وی ادامه داد: ما مشتاقیم که از تجربه‌های مدیریتی و اندوخته‌های تجربی افراد مختلف استفاده کنیم چون معتقدیم تجربه سرمایه گران‌بهایی است که در مسیر خدمت به مردم کمک می‌کند.

نادری از اعضای شورا به عنوان منتخبین مردم و بازوان توانمند فرمانداری نام برد و گفت: اعضای شورا به سبب ارتباط مستقیم خود با مردم مشکلات و راهکارهای پیشنهادی را ارائه دهند.

وی، با بیان اینکه تأمین آب شرب شهر گرگان و ایجاد رضایتمندی و آرامش در بین شهروندان از مهم ترین اهداف ما است اظهار کرد: جلسات رفع تنش آبی به صورت مستمر و پیگیری مصوبات با جدیت انجام می پذیرد و تاکنون ۶ حلقه چاه وارد مدار شده است.

فرماندار گرگان، از دبیر شورای شهرستان خواست تا مصوبات مسئولین و نمایندگان مجلس با مردم را کتباً اعلام کند تا اجرای پروژه و مصوبات با سرعت بیشتری پیگیری و در جهت حل مشکلات احتمالی اقدام گردد.

در این جلسه  علی اکبر بصیرنیا رئیس شورای اسلامی استان گلستان با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر و روستا به دلیل ارتباط مستقیم با مردم می توانند مشاوران و بازوان توانمندی برای میدیران اجرایی باشند، گفت: استفاده از ظرفیت شوراها می تواند در راستای شناسایی و حل بسیاری از مشکلات کمک کند.

وی با اشاره به جایگاه شوراهای شهر و روستا در توسعه و آبادانی منطقه اظهار کرد: متاسفانه استفاده از ظرفیت و پتانسیل شورا مغفول مانده است.

وی به بخشنامه هیات دولت هم گریزی زد و اظهار کرد: بر طبق این دستورالعمل رئیس شورای اسلامی شهرستان باید عضو شورای اداری و کمیته برنامه ریزی شهرستان باشد. نقش مثبت شورا می تواند عامل موفقیت مدیریت شهری و روستایی در دستیابی به برنامه ها و رشد و توسعه شهر و روستا و در نهایت رضایتمندی اکثریت مردم و شهروندان شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.