تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 12:25
438 بازدید
کد خبر : 208867

چگونه گزارش های سئوی عالی برای مشتریان خود در هر زمان ایجاد کنید

چگونه گزارش های سئوی عالی برای مشتریان خود در هر زمان ایجاد کنید

  آناتومی یک گزارش مشتری سئوی کامل می‌تواند یک رمز و راز به نظر برسد، حتی برای باسابقه‌ترین آژانس‌های بازاریابی. دلیل آن این است که سئو یک زمینه دائماً در حال تغییر است، همانطور که هر یک از اهداف و انتظارات مشتریان شما از تجارت خود نیز تغییر می کند. این به سطحی از انعطاف‌پذیری

 

آناتومی یک گزارش مشتری سئوی کامل می‌تواند یک رمز و راز به نظر برسد، حتی برای باسابقه‌ترین آژانس‌های بازاریابی. دلیل آن این است که سئو یک زمینه دائماً در حال تغییر است، همانطور که هر یک از اهداف و انتظارات مشتریان شما از تجارت خود نیز تغییر می کند. این به سطحی از انعطاف‌پذیری در گزارش‌های سئوی مشتریان شما نیاز دارد، اما نباید مانع شفافیت شما در مورد آنچه یک گزارش سئو عالی می‌شود – و نتایج ثابتی ارائه دهد.

صرف نظر از تخصص آژانس بازاریابی شما، سئو یک عامل غیرقابل انکار مهم برای مشتریان شما است. گزارش‌دهی مداوم سئو به شما امکان می‌دهد تا تلاش‌های آژانس خود را پیگیری کنید – و مطمئن شوید که سئوی مشتری شما به طرفداران ضربه نمی‌زند. همچنین به مشتریان شما ثابت می کند که شما در حال انجام اقداماتی برای رساندن کمپین های آنها به سطح بعدی هستید – حتی با نوسانات معیارهای SEO.

 

ایجاد گزارش سئو کار ساده ای نیست. و ایجاد آنها به طور منظم می تواند مانعی برای آژانس هایی باشد که در تلاش برای افزایش مقیاس هستند. گاهی اوقات خوب است که به اصول اولیه بازگردیم و از خود بپرسیم: چرا گزارش سئو مهم است؟ چه معیارهایی را باید برای ترافیک ارگانیک در سال جاری دنبال کنیم؟ چگونه می توانیم رتبه بندی کلمات کلیدی را به طور خودکار ردیابی و گزارش کنیم؟ و آیا واقعاً یک الگوی گزارش سئو عالی برای آژانس من وجود دارد؟

 

بیایید ابتدا به معنای گزارش سئو برای آژانس‌ها و چگونگی تسلط بر گزارش‌های مشتریان سئو باشیم.

 

چرا گزارش سئو مهم است؟

حتی زمانی که به طور منظم محتوا را منتشر می کنید، از تاکتیک های سئوی خارج از صفحه برای ایجاد بک لینک به سایت های مشتری خود استفاده می کنید نوشتن رپورتاژ اثربخش و جذاب و ابتکارات دیگری را برای افزایش رتبه کلمات کلیدی و افزایش ترافیک ارگانیک آنها انجام می دهید، نتایج شما همیشه مشتریان را تحت تأثیر قرار نمی دهد. همانطور که هر آژانس بازاریابی می‌داند، اجرای کمپین‌های سئو زمان می‌برد تا بازده سرمایه‌گذاری را مشاهده کنید – و ترافیک تمایل به نوسان دارد.

 

اینجاست که گزارش سئو مفید است و به شما این امکان را می‌دهد که موفقیت خود را در طول زمان نشان دهید و ثابت کنید اقدامات شما برنده‌های بلندمدت را به همراه خواهد داشت. گزارش سئو یک نمای پرنده از معیارهای کلیدی است که نشان می دهد وب سایت مشتری شما در دنیای جستجوی ارگانیک چگونه عمل می کند.

 

آژانس‌ها به راهی برای گزارش‌دهی مقیاس‌پذیر از روندها در طول زمان و سفارشی کردن گزارش‌های خود بر اساس اهداف مشتریان خود نیاز دارند.

 

چگونه سئو را به مشتریان ارائه می کنید؟

بنابراین شما تمام این زمان را صرف کار بر روی کمپین های سئوی مشتریان خود کرده اید و زمان گزارش دهی نزدیک است. چگونه یک گزارش SEO تهیه می کنید که مشتریان واقعاً مایل به خواندن آن هستند؟ و چگونه این کار را بدون هدر دادن یک هفته کامل برای کپی و چسباندن جداول و نمودارها از سایر سیستم عامل ها انجام می دهید؟

 

گزارش سئو چیزی بیش از داستان سرایی داده است – این یک بخش اساسی از ارتباطات مشتری یک آژانس است. به این ترتیب، برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان، نباید مسائل را با معیارهای اضافی پیچیده کرد. در عوض باید به وضوح آنچه را که مشتریان شما واقعاً می‌خواهند بدانند – به زبان انگلیسی ساده بیان کند:

 

آیا آژانس شما در راستای اهداف کمپین سئو پیشرفت کرده است؟

این را در همان ابتدای گزارش خود اضافه کنید و با استفاده از ویجت ردیاب هدف، نتایج واضح در برابر اهداف را بیان کنید.

 

آژانس شما در ماه گذشته برای رسیدن به اهدافش چه کرده است و چه تاثیری داشته است؟

برای مشخص کردن این نقاط عطف کلیدی، حاشیه نویسی را در سراسر گزارش خود اضافه کنید.

 

برای رفع هر گونه مشکل و رشد بیشتر چه خواهید کرد؟

حتی اگر همه چیز در جایی نیست که آژانس شما می‌خواهد، به مشتریان خود نشان دهید که از آن آگاه هستید و به طور فعال به مشکلات سئو رسیدگی می‌کنید.

 

به عنوان یک آژانس، از خود بپرسید: چگونه سئو را به مشتریان ارائه می کنید؟ آیا در مورد نتایج خود یا اهداف آنها بیشتر توضیح می دهید؟ مهم است که گزارش‌های سئوی خود را مطابق با آنچه که می‌خواهند ببینند تنظیم کنید و این کار را به گونه‌ای انجام دهید که آنها درک کنند:

 

  • دانستن اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند – آیا آنها صاحبان کسب و کارهایی باهوش بازاریابی هستند یا مشغول هستند که وقت ندارند خودشان به تحلیل های سئو عمیق بپردازند؟
  • ساده کردن نحوه نشان دادن اقدامات و نتایج آژانس شما

 

تجزیه و تحلیل برای سئو مهم است – اما مشتریان شما نیازی به دیدن همه چیز ندارند. که ما را به سوال بعدی می‌رساند، اینکه چند بار باید این گزارش‌های سئو را به بیرون ارسال کنید؟

 

هر چند وقت یکبار باید گزارش های سئو ارسال کنید؟

ارسال گزارش سئو در هر ماه یک قانون سرانگشتی خوب است، زیرا تغییرات ماه به ماه قابل توجه تر خواهد بود و به جبران هر گونه نوسانات موقتی کمک می کند. مشتریان شما همچنین می خواهند رشد ماه به ماه خود را ببینند و ممکن است معیارهای SEO خود را با سایر معیارهای رشد تجارت خود مقایسه کنند. یک گزارش ماهانه SEO که نشان دهنده رشد ثابت در طول سال است، هدف آژانس شما است.

 

بر اساس داده‌های بررسی معیارهای گزارش‌دهی مشتری در سال ۲۰۲۳، بیش از ۵۰ درصد آژانس‌های بازاریابی به صورت ماهانه گزارش‌های SEO را برای مشتریان ایجاد می‌کنند.

 

اما همچنین ایده خوبی است که هر سال را با یک گزارش رشد سالانه سئو خلاصه کنید. این افزایش را در طول زمان برای مشتریان شما برجسته می کند. نشان دادن به مشتریان که چگونه آژانس شما باعث افزایش کلی رتبه بندی کلمات کلیدی و ترافیک سایت آنها شده است، کمک زیادی به حفظ آنها می کند. این یک فرصت عالی برای نشان دادن ارزشی است که برای کسب و کار آنها آورده اید. و همچنین به تنظیم بودجه بازاریابی آنها با آژانس خود برای سال آینده کمک کنید.

 

نکته آژانس: هدف از ارسال این گزارش های سئو سالانه حدود ۶ تا ۸ هفته قبل از اینکه مشتری شما برنامه عملیاتی سالانه خود را برای سال بعد ایجاد کند، ارسال کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که تمام موفقیت آژانس خود و ارزشی را که ایجاد کرده اید در زمانی که مشتری شما در حال تخصیص بودجه است، برجسته کرده اید، نه بعد از آن.

 

چه چیزی را در گزارش های سئوی خود بگنجانید

گزارش های سئو شما باید سند مکمل استراتژی سئوی آژانس شما باشد – که بر اساس اهداف تجاری مشتری شما است. خوشبختانه، تعیین اهداف تجاری مشتری شما در مرحله پیشنهاد سئو انجام می‌شد – و ما شما را تشویق می‌کنیم تا با پیشرفت کمپین‌های مشتریان، گفتگوی باز با مشتریان خود داشته باشید.

اینجاست که گزارش سئوی شما وارد می‌شود. برای پر کردن شکاف بین آنچه آژانس شما وعده داده است، تلاش‌های سئو تا به امروز، نحوه مقابله با اهداف خود و آنچه که در آینده با آن روبرو خواهید شد، پل می‌شود.

 

۸ چیزی که هر گزارش سئو باید شامل باشد:

ایجاد گزارش سئو برای مشتریان چیزی فراتر از ارائه داده است. این یک ابزار ارتباطی مهم است که شکاف بین استراتژی های پیچیده SEO و اهداف مشتری را پر می کند. به این گزارش‌ها به‌عنوان بازتابی واضح از تخصص خود فکر کنید، که تأثیر تلاش‌های سئوی شما را بر حضور آنلاین مشتری‌تان نشان می‌دهد. ماهیت یک گزارش SEO خوب در توانایی آن برای تبدیل وب پیچیده داده های SEO به بینش های عملی نهفته است.

 

گزارش های سئوی موثر به ارتباط و وضوح آنها بستگی دارد. هر گزارش باید متناسب با نیازهای خاص مشتری تنظیم شود و شاخص های عملکرد کلیدی را که با اهداف آنها همخوانی دارد برجسته کند. حفظ تعادل بسیار مهم است. از یک طرف، یک گزارش SEO با کیفیت بالا باید جامع باشد و تمام جنبه های حیاتی تلاش های آژانس شما برای بهینه سازی موتور جستجو را پوشش دهد. از سوی دیگر، باید مختصر باشد و از تحت فشار قرار دادن مشتریان با داده های بیش از حد اجتناب شود. هدف ارائه یک نمای کلی مختصر و در عین حال جامع است که مشتریان را از عملکرد سئوی آنها آگاه می کند و آنها را در مورد موفقیت ها و زمینه های بهبود یافته آگاه می کند.

 

موارد زیر عناصر کلیدی هستند که باید در گزارش های سئوی سفارشی که ایجاد می کنید در نظر بگیرید.

 

۱. خلاصه گزارش

اینجا جایی است که شما در مورد پیشرفت کلی خود به سمت اهدافتان، آنچه در ماه گذشته به دست آورده اید و برنامه های بعدی برای مقابله با آن می نویسید. قرار دادن توصیه‌ها و برنامه اجرایی آینده خود ایده خوبی است، زیرا گاهی اوقات یک مدیر اجرایی مشغول خواندن آن است.

 

دستاوردهای کلیدی را برجسته کنید، به نحوه هماهنگی آنها با اهداف تعیین شده توجه کنید و استراتژی های برنامه ریزی شده برای دوره آینده را مشخص کنید. این بخش باید به عنوان یک خلاصه اجرایی عمل کند و یک عکس فوری ارائه دهد که ماهیت کل گزارش را نشان می دهد. روشنگری و در عین حال مختصر، باید حتی پرمشغله ترین مدیران را درگیر کند و درک روشنی از پیشرفت و برنامه های آینده برای آنها فراهم کند.

 

۲. بررسی اجمالی ترافیک توسط کانال

افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک معمولاً هدف اصلی استراتژی سئوی مشتریان شما است، بنابراین قرار دادن آن در بالای گزارش شما بلافاصله آنها را راضی می کند و لحن را برای بقیه نتایج تعیین می کند.

 

این تجزیه و تحلیل نه تنها اثربخشی استراتژی های سئو آژانس شما را منعکس می کند، بلکه رفتار مخاطب را نیز شفاف می کند. نشان دهید که چگونه ترافیک ارگانیک به ترافیک کلی وب سایت کمک می کند و بینش های ارزشمندی را در مورد موفقیت تلاش های موتور جستجو ارائه می دهد.

 

۳. تبدیل از طریق ترافیک ارگانیک

الان داریم حرف میزنیم! تبدیل‌ها می‌توانند معانی زیادی برای مشتریان مختلف داشته باشند، اما هدف نهایی این است که ردیابی کنید که آیا ترافیک ارگانیکی که آژانس شما هدایت می‌کند به قیف کسب‌وکار آنها کمک می‌کند یا خیر.

 

نکته آژانس: اهداف سفارشی ایجاد کنید و از ویجت تکمیل هدف در داشبوردهای خود استفاده کنید تا فوراً نتایج خود را در برابر اهداف خود گزارش دهید. مشتریان شما این تجسم بصری را دوست خواهند داشت.

 

نرخ تبدیل و نقش سئو در افزایش این ارقام را برجسته کنید. این بخش در مورد نشان دادن تأثیر ملموس SEO بر اهداف تجاری مشتری است.

 

۴. گزارش صفحه فرود

اطلاعات آماری ترافیک در سطح صفحه به شما امکان می دهد بدانید مخاطبان مشتری شما از کجا می آیند. با شناسایی صفحات با عملکرد برتر مشتریان خود، متوجه خواهید شد که آیا آنها واقعاً کار خود را انجام می دهند یا خیر. مزایای نقشه برداری از سفر مشتری بی پایان است.

 

تجزیه و تحلیل صفحات فرود برای درک تعامل کاربر و اثربخشی کلمات کلیدی هدف بسیار مهم است. این بخش باید بینش هایی را در مورد ترافیکی که هر صفحه فرود جذب می کند، سفر کاربر در این صفحات و عملکرد آنها در رابطه با اهداف تعیین شده SEO ارائه دهد.

 

۵. رتبه بندی کلمات کلیدی

شما نباید روی جزئیات رتبه بندی کلمات کلیدی در گزارش های سئو خود تمرکز زیادی داشته باشید. به‌جای اینکه خیلی دقیق باشید، از ابزار رتبه‌بندی کلمات کلیدی برای نشان دادن یک عکس فوری از کلیدواژه‌های برتری که برای آنها رتبه‌بندی می‌کنید استفاده کنید تا به مشتریان خود نشان دهید که در بین مخاطبان مناسب قرار دارید.

 

یک عکس فوری از کلمات کلیدی با عملکرد برتر، نمای واضحی از موفقیت سئو ارائه می دهد. این بخش باید بر چگونگی کمک این کلمات کلیدی به رتبه بندی کلی سایت، میانگین موقعیت در نتایج جستجو و کسب ترافیک ارگانیک بیشتر تمرکز کند.

 

۶. کنسول جستجوی گوگل

به عنوان یکی از قدرتمندترین (و رایگان) ابزارهای سئو موجود، این یک راه عالی برای اطمینان از اینکه حضور سایت مشتری شما در نتایج جستجوی Google به اندازه است. گنجاندن این مورد در گزارش‌های خود نشان می‌دهد که همیشه تصویر بزرگ را زیر نظر دارید، وب‌سایت آن‌ها را حفظ می‌کنید و به طور منظم عیب‌یابی می‌کنید.

 

برای نشان دادن تلاش‌های نظارتی جامع خود، اطلاعات بینش را از کنسول جستجوی Google ترکیب کنید. این ابزار مجموعه ای از داده های ارزشمند، از گزارش سلامت سایت گرفته تا موقعیت های جستجوی ارگانیک را ارائه می دهد. نشان دهید که چگونه این معیارها برای حفظ حضور بهینه در Google و برای عیب یابی مشکلاتی که ممکن است بر عملکرد SEO تأثیر بگذارد ضروری هستند.

 

۷. نمای کلی بک لینک

اضافه کردن این مطلب خوب است، زیرا نشان می دهد که آژانس شما متعهد به حفظ و ایجاد Domain Authority سایت خود است و برای پیشی گرفتن از رقبا گام بر می دارد. یک عکس فوری ساده به شما نشان می دهد که هم کمیت و هم کیفیت لینک های ورودی جدید را پیگیری می کنید. به مشتریان خود توضیح دهید که به دنبال پیوندهای با کیفیت بالا به جای حجم زیاد هستید، زیرا این بهترین روش SEO است.

 

پروفایل بک لینک سالم سنگ بنای موفقیت سئو است. این بخش باید خلاصه‌ای از تلاش‌های کسب لینک، از جمله تعداد بک لینک‌های به‌دست‌آمده، کیفیت دامنه‌های ارجاع‌دهنده، و ارتباط لینک‌های ورودی را ارائه دهد. این در مورد نشان دادن تعهد خود به نه تنها افزایش کمیت بلکه تضمین کیفیت بک لینک ها است.

 

۸. سئو سایت سلامت

یک وب‌سایت بهینه‌شده نه تنها رتبه‌بندی مشتری و دید جستجو را بهبود می‌بخشد، بلکه تجربه کاربر را نیز افزایش می‌دهد که در نهایت منجر به افزایش تعامل و تبدیل می‌شود. پیوندهای شکسته، تصاویری که متن جایگزین دسترسی ندارند و موارد دیگر می توانند هم سفر کاربر و هم بر رتبه سایت تأثیر بگذارند.

 

یکی از راه های پیگیری سلامت سئوی وب سایت، تنظیم منظم ممیزی های سئو سایت است. این گزارش ها به شناسایی سریع مسائل و همچنین شناسایی روندها و الگوهای عملکرد یک وب سایت در طول زمان کمک می کند. آیا متوجه شده اید که خطاهای ۴۰۴ پس از عرضه محصول جدید افزایش می یابد؟ شاید اضافه کردن یک چک QA به چرخه توسعه بتواند به متوقف کردن این موارد قبل از وقوع کمک کند.

 

گزارشات سئوی خودکار یک راه عالی برای اطلاع رسانی سلامت سئو وب سایت به مشتریان و ذینفعان است، زیرا خلاصه ای واضح، مختصر و قابل درک از عملکرد وب سایت ارائه می دهد.

 

توجه داشته باشید که مشتریان شما با مشاغل محلی نیز گزارش سئوی محلی خود را می خواهند و آن بخش به راحتی می تواند به گزارش شما اضافه شود.

 

البته، یک چیز تعیین اهداف سئوی مشتریان شما است – دیگری ایجاد اهداف روشن از طریق KPI و OKR است. این ما را به سوال بعدی می رساند…

 

چه معیارهایی را در گزارش سئو باید لحاظ کنیم؟

معیارهای سئوی که در گزارش های سئوی مشتری خود لحاظ می کنید، مواردی هستند که بر کسب و کار و اهداف تجاری مشتری شما تأثیر می گذارند. از موردی به مورد دیگر متفاوت خواهد بود، و ما یک مقاله کامل در مورد مهمترین معیارهای سئو برای ردیابی – و نحوه ردیابی آنها داریم.

 

به عنوان مثال، یک مشتری با یک تجارت متمرکز بر تجارت الکترونیک به معیارهای مرتبط با استراتژی SEO تجارت الکترونیک خود نیاز دارد، در حالی که یک گزارش SEO مشتری برای یک کسب و کار محلی نیاز به تأکید بیشتری بر معیارهای SEO محلی دارد.

 

آنچه مهم است این است که مطمئن شوید گزارش‌های سئوی شما معیارهای کافی را پوشش می‌دهد که تصویر کاملی از کمپین سئوی مشتری شما را نشان می‌دهد – بدون اینکه آنها درگیر جزئیات زیاد شوند.

 

ردیابی معیارهای SEO که برای تیم داخلی شما مهم است یک چیز است. (این جایی است که می توانید از داشبوردهای سئو دقیق تر استفاده کنید). این که تصمیم بگیرید چه چیزی را در داشبوردهای مشتری و گزارشات سئوی خود بگنجانید یک چیز کاملاً دیگر است. این نقطه شیرین است.

چه KPI و OKRهایی را در گزارش SEO باید ردیابی کنیم؟

ملاحظات دیگر، گزارش معیارهایی است که مستقیماً به ردیابی هدف شما مربوط می شود. در اینجا ۸ KPI حیاتی سئو وجود دارد که باید آنها را ردیابی و گزارش دهید:

 

 

  • ترافیک ارگانیک
  • رتبه بندی کلمات کلیدی
  • سلامت سایت
  • Google My Business Metrics – فقط برای مشاغل محلی
  • تبدیل ها (از جمله سرنخ ها، تماس های تلفنی یا فروش)
  • نرخ پرش
  • CTR ها (با تمرکز خاص بر روی صفحات با تاثیر زیاد / کلیک کم)
  • سرعت بارگذاری صفحه
  • امتیاز حسابرسی سلامت سایت

 

این KPIها برای همه گزارش‌های سئوی مشتریان شما مفید هستند، زیرا نشان‌دهنده سلامت کلی سئوی آن‌ها و نحوه قرارگیری معیارها در برابر اهداف مشتری هستند. با همه اینها برای ردیابی و موارد دیگر، یک آژانس برای ایجاد گزارش سئو به چه ابزارهایی نیاز دارد؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

 

برای ایجاد گزارش سئو به چه ابزارهایی نیاز دارید؟

یک نرم‌افزار گزارش‌دهی سئو قوی به شما امکان می‌دهد گزارش‌های خود را سفارشی کنید و داشبوردهای رو به مشتری را در مقابل داشبوردهای داخلی انتخاب کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیزهایی را که برای موفقیت مشتریان خود نیاز دارید دنبال می‌کنید – در حالی که فقط آنچه را که کاملاً باید بدانند به آنها نشان می‌دهید.

 

در اینجا بیش از ۳۰ ابزار نرم افزار SEO وجود دارد که می توانید از آنها مانند Ahrefs، SEMrush، Google Analytics، Google Search Console و Rank Tracker استفاده کنید. خوشبختانه، AgencyAnalytics با همه این ابزارهای ذکر شده ادغام می شود تا همه چیز را در یک پلت فرم گزارش یکپارچه قرار دهد. بیایید ببینیم که چگونه این کار با بسیاری از ویژگی های قابل تنظیم انجام می شود تا آژانس شما متمایز شود.

 

چگونه گزارش سئوی عالی برای مشتریان خود ایجاد کنیم

بسیاری از آژانس‌ها از ابزارهای گزارش‌دهی دستی مانند Google Data Studio (که اکنون Looker Studio نامیده می‌شود) استفاده می‌کنند – ندانستن گزینه جایگزین از AgencyAnalytics بسیار مقرون‌به‌صرفه و صرفه‌جویی در زمان است. بنابراین بهترین جایگزین برای Google Data Studio، صفحات گسترده اکسل، و اسکرین شات ها و پاورپوینت های بی پایان چیست؟ بازیابی و گزارش خودکار داده ها!

 

زمان آن رسیده که گزارش دستی را کنار بگذارید، زیرا ارائه نتایج کمپین سئوی مشتریان به روشی که آنها متوجه می شوند زمانی که آژانس شما مجبور است زمان زیادی را صرف جمع آوری تمام معیارها کند، دشوار است. در عوض، تمام معیارهای مشتریان خود را به طور خودکار در یک مکان به روز کنید، بنابراین از یک منبع ساده و کارآمد برای تمام تحلیل ها و نیازهای گزارش SEO خود کار می کنید.

 

گزارش سئو عالی باید دارای برچسب سفید باشد تا حرفه ای به نظر برسد، با رنگ های برند خود آژانس یا مشتریان شما. اما فراتر از ظاهر حرفه‌ای گزارش، بخش‌های داده را با کشیدن و رها کردن شاخص‌ترین معیارهای آن‌ها در یک داشبورد جذاب بصری سفارشی کنید. گزارش سئوی شما باید برای مشتریان شما بصری باشد، به نظر برسد که در داخل ساخته شده است و ماه به ماه ثابت بماند تا امکان مقایسه آسان برای مشتریان شما فراهم شود. آن را بررسی کنید:

 

چگونه گزارش سئوی خود را به اشتراک بگذارید

در اینجا قسمت آسان می آید. هنگامی که گزارش کامل خود را برای هر مشتری تهیه کردید، تمام داده ها در زمان واقعی به روز می شوند، بنابراین لازم نیست ماه بعد از صفر شروع کنید. انتخاب کنید که به مشتریان خود ورود به سیستم خود را بدهید تا در صورت تمایل به داشبورد آنها نگاهی بیندازند، یا به طور خودکار در یک تاریخ مشخص گزارش ایجاد و ارسال کنند. به سادگی دکمه برنامه را فشار دهید، و گزارش SEO شما کار را برای شما انجام می دهد.

 

بیشتر آژانس‌ها تصمیم می‌گیرند تا گزارش‌های مشتری را قبل از ارسال بررسی و تأیید کنند تا به آن‌ها این فرصت را بدهند که خلاصه گزارش اجرایی خود را در بالای گزارش‌های سئو خود شخصی‌سازی کنند، حاشیه‌نویسی‌های سفارشی در مورد نکات برجسته و کم‌لایت خاص ایجاد کنند و مطمئن شوند که هیچ غافلگیرکننده‌ای در آن وجود ندارد. داده. بقیه داده‌ها به‌طور خودکار مورد مراقبت قرار می‌گیرند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که یادداشت‌های سریع بنویسید تا زمینه را فراهم کنید و توصیه‌هایی برای آینده ارائه دهید.

 

خلاصه: چرا آژانس ها باید به طور منظم گزارش های سئو را به مشتریان خود ارائه دهند

گزارش منظم سئو کلید رضایت مشتری است و نشان می دهد که آژانس شما هر ماه چه کار عالی انجام می دهد. ناگفته نماند، شفافیتی که شما از طریق چک‌های مداوم ارائه می‌کنید، به آژانس شما کمک می‌کند تا مشتریان خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند.

به جای صرف زمان برای کپی و چسباندن داده ها از ده ها ابزار سئو، زمان و استعداد آژانس خود را برای تمرکز بر روی آنها آزاد کنید.

 

مقیاس گذاری آژانس شما با مراقبت از گزارشات سئوی خود، زمان کمتری را با تماس های تلفنی رفت و برگشت با مشتریان خود صرف می کنید و از جلسات خود برای استراتژی و تمرکز بر مرحله بعدی رشد سئوی آنها استفاده می کنید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 23 در انتظار بررسی : 23 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.