تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 21:58
57 بازدید
کد خبر : 208814

خبرگزاری ایلنا برگزیده نهمین دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان شد

خبرگزاری ایلنا برگزیده نهمین دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شامگاه سه شنبه ۱۷مرداد ( ۱۴۰۲) آیین پاسداشت و تجلیل از خبرنگاران با حضور استاندار، مسئولین و اصحاب رسانه استان، در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی برگزار شد. امراله حسنی، در این مراسم با بیان اینکه هنر نوشتن و قلم زدن از جایگاه بالایی در مقایسه با دیگر هنرها

خبرگزاری ایلنا برگزیده نهمین دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شامگاه سه شنبه ۱۷مرداد ( ۱۴۰۲) آیین پاسداشت و تجلیل از خبرنگاران با حضور استاندار، مسئولین و اصحاب رسانه استان، در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی برگزار شد.

امراله حسنی، در این مراسم با بیان اینکه هنر نوشتن و قلم زدن از جایگاه بالایی در مقایسه با دیگر هنرها برخوردار است، گفت: در طول تاریخ قلم نویسندگان آثاری خلق کرده که ماندگار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به رشد خوب استان زنجان در حوزه رسانه اشاره کرد و گفت: کیفیت نهمین دوره مطبوعات و خبرگزاری ها نسبت به سنوات گذشته بالاتر بود.

حسنی، اضافه کرد: به منطور ارتقاء سواد رسانه‌ای در استان دوره های آموزشی را کلید زده‌ایم و این دوره ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی، اضافه کرد: از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  پیگیر مسکن خبرنگاران هستیم و در حوزه استانی نیز قرار است زمینی برای مسکن خبرنگاران اختصاص دهیم.

محسن افشارچی، نیز،  در این خصوص با بیان اهمیت سختی‌های حرفه‌روزنامه نگاری، اظهار کرد: با ارتقای فضای مجازی در عصر جدید کار خبرنگاران باید مبارزه با سطحی شدن و عدم تمرکز باشد.

استاندار زنجان، ادامه داد: کار روزنامه نگار و خبرنگار بالا بردن سطح آگاهی مردم در جامعه برای مطالبات و ارزیابی عملکرد مدیران تاثیرگذار و کارآمد از دیگر وظایف خبرنگار است.

افشارچی، همچنین در رابطه با پاسخگویی به انتقادات و مطالبات مردم در جامعه، تاکید کرد: ضروری است توجه ویژه‌ای به نقدهای روزنامه نگاران و خبرنگاران صورت بگیرد.

استاندار زنجان، اضافه کرد: نقد رسانه ها نیز باید محترم و مستدل باشد و روزنامه نگاران در کنار انتقادات باید به امید افزایی در جامعه ایران و استان نیز بپردازند.

صمد یوسفی اصل، دیگر سخنران و میزبان این مراسم پاسداشت نیز با تشریح مبحث اقتصاد و رسانه اظهار کرد: حلقه مفقود اقتصاد و رسانه کجاست و چرا به لحاظ فراوانی تعداد رسانه های اقتصادی ماکم است.

رئیس اتاق بازرگانی استان، با بیان اینکه ارتقاء سواد اقتصادی رسانه ها را لازم خواند و افزود: به همین منظور با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره آموزشی میان مدت برای رسانه ها برگزار خواهیم کرد.

این مسئول، با بیان نگاه اقتصادی یک رسانه موجب پایداری آن رسانه خواهد بود، تصریح کرد: اتاق بازرگانی جشنواره اقتصاد و رسانه را منتشر کرده است و بنا داریم این کار را در سطح منطقه ای و کشوری استمرار دهیم.

رئیس خانه مطبوعات استان، نیز با یادآوری اینکه ۳۶۸ اثر رسیده به خانه مطبوعات داوری شد، افزود: داوری آثار توسط پنج تن از اساتید مجرب حوزه رسانه انجام شد.

یوسف ناصر، ادامه داد: از مدیران انتظار داریم تا پاسخگوی رسانه ها باشند چرا که خبرنگاران نیز برای دغدغه های استان قلم میزنند.

به گزارش ایلنا، در این دوره از  آیین پاسداشت نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان، که همزمان با روز (۱۷مرداد) و هفته خبرنگار در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد، زهرا ملابابائی نمایندگی و سرپرست خبرگزاری کار ایران (ایلنا) در استان، برگزیده بخش موضوعی (توجه به فرهنگ کار، تولید و اقتصاد دانش بنیان) شد.

photo_۲۰۲۳-۰۸-۰۹_۰۰-۱۴-۰۹ (2)

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.