تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اسفند 1401 - 21:12
312 بازدید
کد خبر : 208634

گوگل تبلیغات وام PayDay را ممنوع می کند – آیا کارگزاران باید نگران باشند؟

گوگل تبلیغات وام PayDay را ممنوع می کند – آیا کارگزاران باید نگران باشند؟

با اخبار اخیر گوگل (و فیس بوک) که تبلیغات صنعت وام روز پرداخت را در سطح جهانی ممنوع کرده است، کارگزاران نیز باید نگران باشند. گوگل نرخ بهره بالای این گونه وام ها و نیاز به محافظت از کاربران خود را از آسیب های مالی به عنوان دلیل ممنوعیت ذکر می کند. تصور اینکه گوگل،

با اخبار اخیر گوگل (و فیس بوک) که تبلیغات صنعت وام روز پرداخت را در سطح جهانی ممنوع کرده است، کارگزاران نیز باید نگران باشند.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\22.jpg

گوگل نرخ بهره بالای این گونه وام ها و نیاز به محافظت از کاربران خود را از آسیب های مالی به عنوان دلیل ممنوعیت ذکر می کند. تصور اینکه گوگل، فیس‌بوک و دیگر شرکت‌های رسانه‌ای برای ممنوع کردن تبلیغات گزینه‌های فارکس و باینری نیز تحت فشار قرار گیرند، سخت نیست، با توجه به درصد بالایی از مشتریانی که در معاملات این محصولات پول از دست می‌دهند.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\download.png

از منظری گسترده تر، این اقدام برای ممنوعیت وام دهندگان روز حقوق، نقش شرکت های رسانه ای را در سانسور تبلیغات و صنایع چیدن گیلاس که دوست دارد و نمی پسندد زیر سوال می برد. در بسیاری از حوزه‌های قضایی، وام‌های روز حقوق برخلاف قانون نیست و در واقع نقش مهمی در تأمین اعتبار برای کسانی دارد که بیشتر به آن نیاز دارند. 

C:\Users\mohammad\Downloads\1\11.jpg

نرخ‌های بهره بالا برای محافظت در برابر ریسک نزولی ضروری هستند و در اقتصادهای عرضه و تقاضا (با اندکی مقررات)، باید به نرخ بهره تعادلی درست بالاتر از نرخ‌های پیش‌فرض دست یابند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.